Ik heb per ongeluk twee keer mijn premie betaald

Geen probleem. Neem even contact op en we regelen het voor je. 
Betaal je maandelijks je premie? Dan is de dubbele betaling alvast voor de volgende maand. Die is niet meer veraf. Je hoeft dan voor die maand niet te betalen.  
Heb je per vergissing met een manuele overschrijving betaald en loopt er ook een doorlopende opdracht? Dan zetten we de dubbele betaling uiteraard graag recht.  

Zet in je verzoek de volgende gegevens :

  • Je naam, voornaam en geboortedatum
  • Het contractnummer waarop je dubbele betaling betrekking heeft
  • Het bankrekeningnummer waarmee de betalingen werden gedaan
  • Op welk bankrekeningnummer van BNP Paribas Cardif de betaling gebeurde
  • Het bedrag dat je teveel hebt betaald
  • De datum waarop de betaling is verricht
  • De gebruikte mededeling 

Je stuurt je verzoek makkelijk via de link "Contact". Dan regelen we de terugbetaling voor je.