Naar content

Klacht

Klachtenbeheer BNP Paribas Cardif

Klacht

Klachtenbeheer BNP Paribas Cardif

Elke klacht over het contract kan worden gericht aan het Belgische filiaal van CARDIF-Assurances Risques Divers n.v., Quality & Control, Klachtenbeheer -Bergensesteenweg 1424 te 1070 Brussel, klachtenbeheer@cardif.be, telefoon 02 528 00 03 (www.bnpparibascardif.be) of aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel (www.ombudsman.as).

 

 

 

Contact

BNP Paribas Cardif
Bergensesteenweg 1424
1070  Brussel

Voor alle vragen over ons aanbod of voor alle bijkomende inlichtingen, contacteer ons op :

02/528 00 03

We zijn telefonisch bereikbaar :

Maandag : 10u - 17u
Dinsdag t/m donderdag : 8u30 - 17u30
Vrijdag : 8u30 - 17u