Veelgestelde vragen
Hier vind je het antwoord op veelgestelde vragen over onze producten en onze diensten.
Je hebt twee mogelijkheden. Ofwel bezorg je je verzekeringsvoorstel aan je makelaar en regelt hij alles. Ofwel verstuur je je verzekeringsvoorstel naar BNP Paribas Cardif via de link 'Contact' op deze website.
- Per e-mail naar customer.medical@cardif.be
- Per post naar BNP Paribas Cardif, Medische dienst, Warandeberg 8, bus 2 - 1000 Brussel
Stuur je vraag gerust even door via de link 'Contact'.
Dan hebben we het volgende van je nodig :
- de volledig ingevulde verzekeringsvoorstel met je handtekening en van de eventuele tweede ontlener, en datum
- een kopie van jouw identiteitskaart en die van de tweede ontlener
In deze verzekeringsaanvraag moet je een paar vragen beantwoorden over je gezondheid. Je vindt die terug in de rubriek 'verklaring van goede gezondheid'. Daar lees je ook in welke uitzonderlijke gevallen je een medische vragenlijst moet invullen.
Wil je een kapitaal verzekeren van 1.000.000 euro en meer, inclusief andere polissen die je al hebt bij BNP Paribas Cardif? Dan vragen we je ook financiële informatie. Bijvoorbeeld het doel van de verzekering, je financiële mogelijkheden en algemene achtergrondinformatie.
Alles ingevuld? Verstuur je aanvraag dan via de link 'Contact'. Iets niet duidelijk: we helpen je graag verder met meer uitleg.
Die 3/3 gaat over de betalingsduur van de premies. Concreet: je betaalt bij BNP Paribas Cardif gedurende 3/3, of gedurende de hele looptijd van je contract je premie. Een voorbeeld maakt dit duidelijk.
Stel dat je contract een dekking biedt gedurende 15 jaar . Dan betaal je gedurende 15 jaar je premie.