Hoe geef ik een schadegeval aan?

Jij of je nabestaanden willen een beroep doen op je schuldsaldoverzekering? Hieronder lees je welke documenten daarvoor nodig zijn. Dat verschilt per schadegeval. 

 

Als je verzekerd bent tegen verlies van werk

  • Kopie van de verklaring tot toelating en toekenning van de werkloosheidsuitkeringen
  • Bewijs van storting van de werkloosheidsuitkering
  • Kopie van de ontslagbrief
  • Kopie van het C4-formulier
  • Kopie van de arbeidsovereenkomst
  • Kopie van de laatste loonfiche

Schadeaangifteformulier "werkloosheid" (zit er een link achter?)

 

Als je arbeidsongeschikt wordt

  • Kopie van de medische attesten
  • Verklaring van het ziekenfonds
  • Medisch verslag 

Schadeaangifteformulier "arbeidsongeschiktheid" (zit er een link achter?)


Als je overlijdt

  • Kopie van de overlijdensakte
  • Verklaring van schuldeiser
  • Kopie van de akte van bekendheid
  • Kopie van het kadastraal attest

Schadeaangifteformulier "overlijden"

 

De documenten kunnen worden teruggestuurd via de link "Contact". Als het nodig is, nemen wij contact op met je bank of financiĆ«le tussenpersoon.