stuur ons jouw klacht
1. Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Heb je toch een klacht over onze producten of dienstverlening, dan kan je hier terecht :
- E-mail naar klachtenbeheer@cardif.be
- Bel naar 02 528 00 03
- Per post naar CARDIF-Assurances Risques Divers n.v., Quality & Control, Klachtenbeheer - Warandeberg 8 Bus 2, 1000 Brussel
Hebben wij jouw klacht ontvangen? Dan krijg je binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. Wij maken onderscheid tussen complexe en niet-complexe klachten. Is jouw klacht niet complex? Dan krijg je binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Voor complexe klachten geldt een termijn van twintig werkdagen.
2. Niet tevreden met het antwoord van het team klachtenbeheer, dan kan je contact opnemen met de ombudsman voor verzekeringen:
- E-mail naar: info@ombudsman-insurance.be
- Website: www.ombudsman-insurance.be.
- Per post naar De Meeûssquare 35 te 1000 Brussel
3. Je hebt op elk moment het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.
Meer informatie over klachtbehandeling en jouw vervolgmogelijkheden vind je bij de veelgestelde vragen.