Veelgestelde vragen
Hier vind je het antwoord op veelgestelde vragen over onze producten en onze diensten.
De diensten « Tweede Medisch Advies » en « Cardif Bijstand » zijn automatisch en gratis inbegrepen voor elk contract Hypo Protect onderschreven vanaf 27 maart 2019 tot 30 juni 2024.
- Door de dienst « Tweede Medisch Advies » kunnen klanten met een diagnose van een ernstige* ziekte wereldwijd een tweede medisch advies bij de beste specialisten aanvragen.
- De dienst « Cardif Bijstand » biedt bijstand aan de familie in geval van overlijden van de verzekerde.
Klik op de link voor meer informatie over deze diensten.
Jij of je nabestaanden willen een beroep doen op je schuldsaldoverzekering? Hieronder lees je welke documenten daarvoor nodig zijn. Dat verschilt per schadegeval.
Als je verzekerd bent tegen verlies van werk
-
Kopie identiteitskaart.
-
Een bewijs dat je een werkloosheidsuitkering krijgt.
-
Een kopie van het C4-formulier van de werkgever.
-
Het schadeformulier:
Voor werknemers: SCHADEFORMULIER (pdf)
Voor zelfstandigen; .SCHADEFORMULIER (pdf)
Als je arbeidsongeschikt wordt
- Kopie van de medische attesten
- Verklaring van het ziekenfonds
- Medisch verslag
Schadeaangifteformulier "arbeidsongeschiktheid" (zit er een link achter?)
Als je overlijdt
- Kopie van de overlijdensakte
- Verklaring van schuldeiser
- Kopie van de akte van bekendheid
- Kopie van het kadastraal attest
Schadeaangifteformulier "overlijden"
De documenten kunnen worden teruggestuurd via de link "Contact". Als het nodig is, nemen wij contact op met je bank of financiële tussenpersoon.
BNP Paribas Cardif
Warandeberg 8 bus 2
1000 Brussel
02 528 00 03
Wil je een verzekeringsvoorstel doorsturen? Gebruik dan de link 'Contact'.