Veelgestelde vragen
Hier vind je het antwoord op veelgestelde vragen over onze producten en onze diensten.
Die 3/3 gaat over de betalingsduur van de premies. Concreet: je betaalt bij BNP Paribas Cardif gedurende 3/3, of gedurende de hele looptijd van je contract je premie. Een voorbeeld maakt dit duidelijk.
Stel dat je contract een dekking biedt gedurende 15 jaar . Dan betaal je gedurende 15 jaar je premie.
Dat doe je door ons een ondertekende aanvraag te sturen. Hierin moeten de volgende zaken staan:
- het nummer van het contract dat je wilt verbreken
- je naam, voornaam en geboortedatum
- een kopie van je identiteitskaart
- staat er in je contract ook een 'aanvaardende begunstigde' - dat is meestal je bank - dan moet je aan de kredietinstelling de bevestiging vragen dat je contract wel degelijk mag stopgezet worden en dit meesturen. Zonder dit attest kunnen we het contract niet verbreken!
Indien je contract een 'aanvaardende begunstigde' bevat kunnen wij dit immers niet stopzetten zonder hun akkoord. Met dit attest ziet de bank af van haar rechten. Belangrijk: zorg dat op het attest van je bank het nummer van het te verbreken contract staat.
Je aanvraag, kopie van je identiteitskaart en het attest van je bank verstuur je via de link 'Contact'.
De diensten « Tweede Medisch Advies » en « Cardif Bijstand » zijn automatisch en gratis inbegrepen voor elk contract Hypo Protect onderschreven vanaf 27 maart 2019 tot 30 juni 2024.
- Door de dienst « Tweede Medisch Advies » kunnen klanten met een diagnose van een ernstige* ziekte wereldwijd een tweede medisch advies bij de beste specialisten aanvragen.
- De dienst « Cardif Bijstand » biedt bijstand aan de familie in geval van overlijden van de verzekerde.
Klik op de link voor meer informatie over deze diensten.