Jouw partner of iemand uit jouw familie is pas geleden overleden. Onze oprechte deelneming. Had de overledene een schuldsaldoverzekering? Dan kun je een schadeaangifte indienen.
Wij beoordelen of je recht hebt op een uitkering. Hiervoor hebben wij meer informatie nodig. Je hebt de mogelijkheid om alles eenvoudig digitaal naar ons op te sturen zodat wij je nog sneller kunnen helpen. Wat hebben wij nodig?
Een recto-versie kopie van de identiteitskaart van de begunstigden.
Een kopie van de identiteitskaart of rijksregisternummer van de overledene.
Een kopie van de akte van overlijden.
Een kopie van het attest (of de akte) van erfopvolging.
Een volledig ingevuld en ondertekend schadeaangifteformulier (zie stap 4).
Een overzicht van het kredietsaldo van de financiële instelling.
Meer informatie over de algemene voorwaarden vind je hier.
Je kunt jouw schadeaangifte op de volgende manieren indienen.
Schriftelijk je schadeaangifte indienen Hieronder vind je de link naar het schadeformulier, print het uit en vul het helemaal in. Stuur het schadeformulier en jouw informatie uit stap 3 naar ons op. Ons adres is BNP Paribas Cardif t.a.v. Afdeling Claims Management Warandeberg 8, bus 2 1000 Brussel
Je kunt jouw stukken ook inscannen en mailen naar: claims@cardif.be.
SCHADEFORMULIER (pdf)
Je werk verliezen zorgt voor heel wat kopzorgen. Totdat je een nieuwe job vindt, heb je namelijk minder of geen inkomen. Gelukkig kun je bij ons een schadeaangifte indienen.
Let op: dit is enkel mogelijk als je buiten je wil ontslagen wordt en maandelijks een werkloosheidsvergoeding krijgt. Wij betalen de vergoeding maandelijks uit en je krijgt maximaal twaalf maandvergoedingen per ontslag.
Wij beoordelen graag of je recht hebt op een uitkering. Hiervoor hebben wij meer informatie nodig van jou. Je hebt de mogelijkheid om alles eenvoudig digitaal naar ons op te sturen, zodat wij jou nog sneller kunnen helpen. Wat hebben wij nodig?
Kopie identiteitskaart.
Een bewijs dat je een werkloosheidsuitkering krijgt.
Een kopie van het C4-formulier van de werkgever.
Het schadeformulier. Dit formulier vind je onder stap 4.
Schriftelijk je schadeaangifte indienen Hieronder vind je de link naar het schadeformulier, print het uit en vul het helemaal in. Stuur het schadeformulier en jouw informatie uit stap 3 naar ons op.
Ons adres is BNP Paribas Cardif t.a.v. Afdeling Claims Management Warandeberg 8, bus 2 1000 Brussel
Hebben wij alle informatie van je gekregen? Dan kunnen we beoordelen of je recht hebt op een uitkering.
Je bent volledig arbeidsongeschikt geworden door een ziekte of ongeval. Op zo’n moment wil je je geen zorgen maken over je financiën. Gelukkig kun je hiervoor een schadeaangifte indienen bij ons.
Let op: dit kan enkel als je erkend wordt als arbeidsongeschikt.
Een medisch attest met daarop de begin- en vermoedelijke einddatum.
Een certificaat van het ziekenfonds met vermelding van de periodes en bedragen van de tussenkomst.
Schriftelijk je schadeaangifte indienen Hieronder vind je de link naar het schadeformulier, print het uit en vul het helemaal in. Stuur het schadeformulier en jouw informatie uit stap 3 naar ons op. Ons adres is BNP Paribas Cardif t.a.v. Afdeling Claims Management Warandeberg 8, bus 2 1000 Brussell
Je reis is geannuleerd. Een vervelende situatie, waarvoor je een schadeaangifte kan indienen bij ons.
Let op: dit is enkel mogelijk als jouw volledige reis betaald is met je Visa-kaart van Carrefour. Wij komen tussen bij annulering van je reis, vertraging of annulering van je vlucht, verlies of vertraging van je bagage, en bij overlijden.
Wij beoordelen graag of je recht hebt op een tegemoetkoming. Hiervoor hebben wij meer informatie nodig van jou. Je hebt de mogelijkheid om alles eenvoudig digitaal naar ons op te sturen, zodat wij jou nog sneller kunnen helpen. Wat hebben wij nodig?
Kopie identiteitskaart van de Carrefour Visa kaarthouder.
Een medisch attest met de reden van de reisannulering.
Een bewijs van de boeking van je reis.
Een bewijs van de annulering van je reis.
Een kopie van de betaling van jouw reis met je Carrefour Visa kaart.
Bijkomend formulier in geval van overlijden : SCHADEFORMULIER (pdf) Bijkomend formulier in geval van blijvende invaliditeit : SCHADEFORMULIER (pdf)
Je vlucht heeft vertraging of is geannuleerd. Een vervelende situatie, waarvoor je een schadeaangifte kan indienen bij ons.
Let op: dit is enkel mogelijk als jouw volledige vlucht betaald is met je Visa-kaart van Carrefour. Wij komen tussen bij vertraging of annulering van je vlucht.
Een bewijs van de boeking van je vlucht.
Een bewijs van de- vertraging of annulering van je vlucht.
Schriftelijk je schadeaangifte indienen
Hieronder vind je de link naar het schadeformulier, print het uit en vul het helemaal in. Stuur het schadeformulier en jouw informatie uit stap 3 naar ons op.
Is je bagage verloren of vertraagd na je vlucht? Een stresserende situatie, waarvoor je gelukkig een schadeaangifte kan indienen bij ons.
Dat kan alleen als jouw volledige reis betaald is met jouw Visa kaart van Carrefour. Wij komen tussen bij annulering van jouw reis, vertraging of annulering van je vlucht, verlies of vertraging van je bagage, en bij overlijden.
Een bewijs van permanent verlies van je bagage.
Een bewijs van aankoop van de verloren goederen.
Jouw voertuig is gestolen of total loss verklaard na een ongeval. Je kunt hiervoor een schadeaangifte bij ons indienen.
Dat kan alleen als het schadegeval plaatsvindt in Europa of in een land dat op de internationale verzekeringskaart vermeld staat.
Let op: "Extra Protection" is geen autoverzekering voor burgeriijke aansprakelijkheid en ook geen verzekering voor materiële schade.
Expertrapport.
Een kopie van de aankoopfactuur van het voertuig: gedateerd en met vermelding van de aankoopprijs, inclusief btw.
Een kopie van het inschrijvingsbewijs van het verzekerde voertuig.
Een kopie van het verzekeringscontract.
Een kopie van de schadevergoedingsverklaring van de verzekeraar.
Een kopie van de klacht, indien van toepassing.
Een kopie van de laatste autokeuring.
Een kopie van het rijbewijs van de persoon die reed op het moment van het ongeluk.
Een kopie van de identiteitskaart van de verzekerde.
Gebeurde er een betaling met je verloren of gestolen kredietkaart? Of is je aankoop beschadigd?
Als je met je kredietkaart betaald hebt, krijg je het bedrag terug van de transacties die op bedriegelijke wijze zijn verricht voordat de kaart werd geblokkeerd.
Kopie van de aanrekening met de frauduleuze bedragen.
Een kopie van de ingediende klacht.
Een factuur van de aangekochte goederen.